Gamintojas: Toyo

563 rezultatai nuo 12€ iki 408€

Rodoma 1-20 iš 563 prekės(-ių)

135/80R15 TOYO 310 72S

f
e
70
Lengvieji automobiliai
Vasarinės padangos
  • Prekės atsiėmimas Antradienis, liepos 30 d.

  • Pristatymas Trečiadienis, liepos 31 d.

 

Likutis 1

Kaina 12.00 €/vnt.
135/80R15 TOYO 310 72S
Kaina 12.00 €/vnt.

Likutis 1

f
e
70
Lengvieji automobiliai
Vasarinės padangos
  • Prekės atsiėmimas Antradienis, liepos 30 d.

  • Pristatymas Trečiadienis, liepos 31 d.

195/55R15 TOYO PROXES CF2 85H

c
b
70
Lengvieji automobiliai
Vasarinės padangos
  • Prekės atsiėmimas Antradienis, liepos 30 d.

  • Pristatymas Trečiadienis, liepos 31 d.

 

Likutis 1

Kaina 29.00 €/vnt.

TOYO patentuotos technologijos

Toyo Tyres buvo transporto priemonėms pritaikytų padangų ir itin didelio našumo sportinių padangų kūrimo pradininkė. Pažangi polimerų technologija suvaidino svarbų vaidmenį šiuose laimėjimuose, tačiau jie taip pat buvo įmanomi dėl mūsų patentuotų virtualių testavimo sistemų.

T-Mode

"T-Mode" naujausia "Toyo Tyres" patentuota technologija, kuri naudoja kompiuterinį modeliavimą, kad praktiškai išbandytų transporto priemonėse montuojamas padangas įvairiomis vairavimo sąlygomis. Taip pat analizuojamas netolygus protektoriaus nusidėvėjimas, triukšmo generavimas ir daugybė kitų veiksnių. Veliau šie duomenys naudojami optimizuoti padangų dizainą ir pagerinti eksploatacines savybes.

A.T.O.M

A.T.O.M (Advanced Tire Operation ModuleInovatyvi padangų gamybos technologija, kurią sukūrė Toyo Tyres. Tai naujas gamybos būdas padangoms reikalingas detales ir medžiagas gaminti, vyniojant ir klijuojant ploną, maždaug 15 mm pločio, juostelės formos gumos juostelę, kuri išspaudžiama ant besisukančio statybinio būgno. Taikant įprastą gamybos metodą, padangos dalys, pvz., plati protektoriaus dalis, apvyniojama aplink būgną, o abu kraštai sulygiuojami ir laminuojami kartu. Padangos dalis kurios kraštai yra laminuoti kartu, vadinama "jungtimi". A.T.O.M. gamybos metodas nesukuria jungčių, kaip standartiniame gamybos procese taikant įprastą gamybos metodą, ir yra vadinama "nesujungta". 

Naudojant naują TOYO padangų gamybos technologiją ant padangos praktiškai neatsiranda jungiamųjų dalių, dėl to padangos yra vientisos. Kai protektorius formuojamas naudojant įprastą storą ir plokščią gumos lakštą, susidaro didelis sujungimas, galintis sukelti padangos disbalansą. A.T.O.M. technologija leidžia isvengti šio sujungimo.