325/30R21 TOYO OBSERVE G3 ICE 108T XL

325/30R21 TOYO OBSERVE G3 ICE 108T XL

4x4&SUV
Žieminės padangos

Likutis 0

TOYO PADANGOS

Toyo Tire & Rubber Co., Ltd ikurta 1945 metais Itami mieste, Japonijoje. 2019 metais įmonė pakeitė pavadinimą į "Toyo Tire Corporation". 

Pagrindinė TOYO TYRES veikla yra aukštos kokybės, didelio našumo padangų kūrimas, gamyba ir prekyba. Įvairiapusį prekių asortimentą sudaro vasarinės ir žieminės lengvųjų automobilių, 4x4 ir visureigių padangos, taip pat padangos mikroautobusams ir lengviesiems sunkvežimiams. 

TOYO patentuotos technologijos

Toyo Tyres buvo transporto priemonėms pritaikytų padangų ir itin didelio našumo sportinių padangų kūrimo pradininkė. Pažangi polimerų technologija suvaidino svarbų vaidmenį šiuose laimėjimuose, tačiau jie taip pat buvo įmanomi dėl mūsų patentuotų virtualių testavimo sistemų.

T-Mode

"T-Mode" naujausia "Toyo Tyres" patentuota technologija, kuri naudoja kompiuterinį modeliavimą, kad praktiškai išbandytų transporto priemonėse montuojamas padangas įvairiomis vairavimo sąlygomis. Taip pat analizuojamas netolygus protektoriaus nusidėvėjimas, triukšmo generavimas ir daugybė kitų veiksnių. Veliau šie duomenys naudojami optimizuoti padangų dizainą ir pagerinti eksploatacines savybes.

A.T.O.M

A.T.O.M (Advanced Tire Operation ModuleInovatyvi padangų gamybos technologija, kurią sukūrė Toyo Tyres. Tai naujas gamybos būdas padangoms reikalingas detales ir medžiagas gaminti, vyniojant ir klijuojant ploną, maždaug 15 mm pločio, juostelės formos gumos juostelę, kuri išspaudžiama ant besisukančio statybinio būgno. Taikant įprastą gamybos metodą, padangos dalys, pvz., plati protektoriaus dalis, apvyniojama aplink būgną, o abu kraštai sulygiuojami ir laminuojami kartu. Padangos dalis kurios kraštai yra laminuoti kartu, vadinama "jungtimi". A.T.O.M. gamybos metodas nesukuria jungčių, kaip standartiniame gamybos procese taikant įprastą gamybos metodą, ir yra vadinama "nesujungta". 

Naudojant naują TOYO padangų gamybos technologiją ant padangos praktiškai neatsiranda jungiamųjų dalių, dėl to padangos yra vientisos. Kai protektorius formuojamas naudojant įprastą storą ir plokščią gumos lakštą, susidaro didelis sujungimas, galintis sukelti padangos disbalansą. A.T.O.M. technologija leidžia isvengti šio sujungimo.

Europos Sajungos Žymėjimai

Padangos plotis: 325
Padangos aukštis: 30
Ratlankio skersmuo: 21
Automobilio tipas: 4x4&SUV
Sezoniškumas: Žieminės padangos
Greičio indeksas: T (190km/h)
Apkrovos indeksas: 108
Dygliavimas: Dygliuota

Kiti 325/30 R21 pasiūlymai